Inhoud (indicator)

G

Inhoud (toelichting)

Van 1 november tot en met 3 december 2021 heeft er een klanttevredenheidsonderzoek voor de aanvraagbalies, uitreikbalie en telefonie plaatsgevonden. Klanten konden aangeven of zij wilden deelnemen, waarop hun 06-nummer werd genoteerd en een sms-je met de link naar het onderzoek werd gestuurd. 300 respondenten zijn geworven.

De bespreking van de rapportage staat gepland voor het eerste kwartaal 2022. Voorafgaand aan het klanttevredenheidsonderzoek werden signalen van klanten over website, webformulieren, telefonie, balie en chatbot opgepakt en teruggekoppeld aan de klant binnen de afhandelingstermijn. Er heeft tevens afstemming met communicatie/Medialab plaatsgevonden. Daar waar mogelijk en bij gegronde signalen zijn structurele of incidentele wijzigingen doorgevoerd.

Geld (indicator)

--

Geld (toelichting)

Binnen beschikbaar budget.

Omschrijving (toelichting)