G
Terug
I.d.1. Via promotiefilms over Veenendaal willen wij Veenendaal op een interactieve manier onder de aandacht brengen bij werknemers en werkgevers. Daarnaast wordt het Merk Veenendaal #ditisVeenendaal volop ingezet in media.
Inhoud (indicator)
Inhoud (toelichting)
Er is in 2022 ingezet op de zichtbaarheid van Veenendaal in de online media. Via #ditisVeenendaal is een vijftal online campagnes gevoerd:
- de afronding van de in 2021 gestarte ICT campagne (januari);
- de Oranjegeluk campagne (april);
- de Naar Buiten campagne (juni);
- de woonwerk-geluk campagne (september);
- de campagne Feestgeluk (december).
Doel van alle campagnes is te laten weten hoe fijn het is om in Veenendaal te wonen, te werken en te leven. In 2022 is ook de campagne Pak je Plek gelanceerd (september). Dit project betreft een samenwerking tussen de gemeente en Winkelstad Veenendaal. Pak je Plek nodigt ondernemers uit zich te laten informeren over vestiging in het centrum. De campagne is goed ontvangen en in meerdere vaktijdschriften is de start van de campagne benoemd.