Inhoud (indicator)

G

Inhoud (toelichting)

In het acquisitieplan staat dat we ICT en wonen, werken en leven in Veenendaal meer zichtbaar willen maken via social media. Doel is om Veenendaal als een aantrekkelijke woonplaats te promoten, zodat de kans groter is dat ICT-medewerkers voor een ICT-bedrijf in Veenendaal gaan werken.

Afgelopen jaar heeft de landelijke campagne ICT via LinkedIn gedraaid. Daarnaast heeft de promotiefilm ICT en promotiefilm over Veenendaal op de website www.ditisveenendaal.nl gestaan. Het resultaat is lastig te meten maar duidelijk is dat de website in 2022 meer is bezocht ten opzichte van 2021.

Daarnaast hebben er doorlopend bedrijfsbezoeken plaatsgevonden met als doel verbinding te maken met het bedrijfsleven en het oppakken van signalen over wat er speelt onder de bedrijven in Veenendaal. Hierdoor zijn er korte lijnen en vanuit de Bedrijvenkring Ondernemend Veenendaal wordt dit gewaardeerd.