G
Terug
I.d.1. Via promotiefilms over Veenendaal willen wij Veenendaal op een interactieve manier onder de aandacht brengen bij werknemers en werkgevers. Daarnaast wordt het Merk Veenendaal #ditisVeenendaal volop ingezet in media.
Planning (indicator)
Planning (toelichting)
Loopt volgens planning.
Inhoud (indicator)
G
Inhoud (toelichting)
In de maanden april en mei is veelvuldig film- en fotomateriaal geschoten in de binnenstad. Dit materiaal is ingezet voor de campagne Oranjegeluk (mei/juni) en de campagne Always On welke is opgestart per 1 mei 2022. Deze 1 jaar durende campagne legt de nadruk op hoe fijn het is om te wonen en te werken in Veenendaal. Beide campagnes lopen via #ditisVeenendaal. Verder zijn de afgelopen maanden een aantal ondernemers in de binnenstad geïnterviewd. De videopnames hiervan worden ingezet ten behoeve van de acquisitiecampagne Pak je plek. Deze campagne is in september gelanceerd.