Naar hoofdinhoud
Publicaties > Programmabegroting 2021 > Programma’s > PROGRAMMA 2 – ECONOMIE, WERK EN ONTWIKKELING > Thema I – Economische ontwikkeling en werkgelegenheid > Wat willen we bereiken? > I.d. Meer bezoekers en ondernemers verleiden om naar Veenendaal te komen en te blijven. > I.d.1. Via promotiefilms over Veenendaal willen wij Veenendaal op een interactieve manier onder de aandacht brengen bij werknemers en werkgevers. Daarnaast wordt het Merk Veenendaal #ditisVeenendaal volop ingezet in media.
Bijlagen
Logo Veenendaal
  • Home
  • Programma’s
    • Inleiding
    • Financieel kader
    • Programmaplan
    • PROGRAMMA 1 – FYSIEKE LEEFOMGEVING
    • PROGRAMMA 2 – ECONOMIE, WERK EN ONTWIKKELING
    • PROGRAMMA 3 – SOCIALE LEEFOMGEVING
    • PROGRAMMA 4 – BURGER EN BESTUUR
    • PROGRAMMA 5 – ALGEMENE DEKKINGSMIDDELEN EN ONVOORZIEN
    • PROGRAMMA 6 – BEDRIJFSVOERING
    • PARAGRAFEN
    • BIJLAGEN
  • Inhoud Inspanningen/acties
  • Home
  • Programma’s
    • Inleiding
    • Financieel kader
    • Programmaplan
    • PROGRAMMA 1 – FYSIEKE LEEFOMGEVING
    • PROGRAMMA 2 – ECONOMIE, WERK EN ONTWIKKELING
    • PROGRAMMA 3 – SOCIALE LEEFOMGEVING
    • PROGRAMMA 4 – BURGER EN BESTUUR
    • PROGRAMMA 5 – ALGEMENE DEKKINGSMIDDELEN EN ONVOORZIEN
    • PROGRAMMA 6 – BEDRIJFSVOERING
    • PARAGRAFEN
    • BIJLAGEN
  • Inhoud Inspanningen/acties
Terug

I.d.1. Via promotiefilms over Veenendaal willen wij Veenendaal op een interactieve manier onder de aandacht brengen bij werknemers en werkgevers. Daarnaast wordt het Merk Veenendaal #ditisVeenendaal volop ingezet in media.




Vorige
/ 518
Volgende
Publicatiedatum: 20-05-2021
  • Contactgegevens
  • Privacy Statement
  • Sitemap
Op onze website worden cookies bijgehouden. Voor meer informatie kijk in ons Privacy Statement. Accepteren Alleen strikt noodzakelijk