Toelichting

G

Kwaliteit

In het eerste kwartaal valt het volgende op in het klantgebruik van de webformulieren:

  • 6881 paginaweergaves voor de afspraakmodule waarvan 3259 geplande afspraken en 2738 daadwerkelijk plaatsgevonden aan de balie. Het tussentijds afhaken kan meerdere redenen hebben. De belangrijkste is dat mensen vragen hebben ten aanzien van de persoonlijke situatie en daarom kozen telefonisch een afspraak te maken of te wachten met digitaal een afspraak te plannen.  
  • Het formulier melding/vraag is 1401 keer bekeken.
  • Het formulier verhuizing is 1883 keer gestart en door 880 mensen voltooid. Het tussentijds afhaken kan meerdere redenen hebben. De belangrijkste is dat een verhuizing binnen een maand voor de verhuisdatum tot 5 dagen erna doorgeven kan worden. Eerder is wettelijk niet toegestaan.
  • Van de 600 mensen die op de informatiepagina naar TOZO hebben gekeken, hebben 97 personen het formulier ingevuld en digitaal verzonden. 
G

Tijd

Geen planning van toepassing.