Toelichting

G

Kwaliteit

Het wijkteam blijft wijkbewoners uitdagen om deel te nemen aan initiatieven, mensen om te vormen van klagers naar dragers, mensen samenbrengen en activeren rondom hun wijk. Dit doen wordt o.a. gedaan door het verzenden van wijknieuwsbrieven en door de PR campagne, www.verbeterjewijk.nl

Het aantal abonnees op de wijknieuwsbrief is gestegen van 1300 begin januari naar 1650 op 1 september.
De nieuwsbrieven worden goed gelezen, gemiddeld worden de nieuwsbrieven door 80 % geopend. En van die 80% leest tussen de 80% en 100% de nieuwsbrief daadwerkelijk. Vaak 100%, maar dit verschilt ook wat per wijk en per nieuwsbrief.

In het tweede kwartaal hebben 1287 mensen de website verbeterjewijk.nl bezocht. 

O

Tijd

Door coronamaatregelen was het zoeken naar mogelijkheden  tot contact. Maar ondanks deze beperkingen, wordt er een toename gesignaleerd van inwoners die zich in  willen zetten voor de wijk.