Toelichting

G

Kwaliteit

Samen met het Regionaal Bureau Toerisme (RBT) zetten we de regio, en daarmee Veenendaal, op de kaart. Hiertoe is met het RBT een Service Level Agreement (SLA) afgesloten. Als gevolg van de coronamaatregelen heeft de vrijetijdsector het zwaar gehad. De geplande campagnes in het tweede kwartaal stonden in het teken van vrijetijdsmogelijkheden binnen de geldende coronamaatregelen. Samen met het Merk Veenendaal is in het tweede kwartaal gewerkt aan een fietscampagne waarbij Veenendaal en omgeving op de kaart is gezet. Het toeristisch seizoen is inmiddels geopend en eind juni is een groot deel van de coronamaatregelen (deels) komen te vervallen. In de komende toeristische campagnes zal de focus liggen op het informeren van de regionale bezoeker en zal binnen het segment zakelijk toerisme aandacht worden gevraagd voor de aanwezige hotel- en congresfaciliteiten in de regio. 

G

Tijd

Loopt volgens plan.