Toelichting

O

Kwaliteit

In het eerste kwartaal valt het volgende op in het klantgebruik van de webformulieren:

  • 9.596 paginaweergaves voor de afspraakmodule (1e kwartaal 6881) waarvan 4533 (1e kwartaal 3259) geplande afspraken en 3838 (1e kwartaal 2738) daadwerkelijk plaatsgevonden aan de balie. Het tussentijds afhaken kan meerdere redenen hebben. Het belangrijkste is dat mensen vragen hebben ten aanzien van de persoonlijke situatie en daarom kozen telefonisch een afspraak te maken (1262 keer) of te wachten met digitaal een afspraak te plannen.  
  • In het tweede kwartaal kwam 13% van de klanten niet opdagen en gelijk gebleven aan het eerste kwartaal. 
  • 615 klanten meldden zich te laat binnen waarvan het merendeel geholpen kon worden vanwege de margetijd.
  • Het formulier melding/vraag is 1480 keer bekeken (79 meer dan in het eerste kwartaal).
  • Het formulier verhuizing is 1883 keer gestart (1e kwartaal 2113) en door 50,64% voltooid. Het tussentijds afhaken kan meerdere redenen hebben. Het belangrijkste is dat een verhuizing binnen een maand voor de verhuisdatum tot 5 dagen erna doorgeven kan worden. Eerder is wettelijk niet toegestaan.
G

Tijd

Geen planning van toepassing.