II.a.2. We zetten Veenendaal op de kaart via het Merk Veenendaal.

Planning (indicator)
Planning (toelichting)
Loopt volgens planning.
Inhoud (indicator)
Inhoud (toelichting)
Via het Merk Veenendaal (#ditisVeenendaal) zetten we samen met zes partners (Bedrijvenkring Ondernemend Veenendaal, Winkelstad Veenendaal, de woon-, cultuur-, sport en toeristische sector) Veenendaal op de kaart. We doen dit aan de hand van berichtgeving via social media en de website van #ditisVeenendaal. Er is aandacht voor storytelling, de maandelijkse berichtgeving in de Rijnpost, de tweejaarlijkse uitgifte van een stadsglossy en het voeren van campagnes (dit jaar ICT, Oranjegeluk, Woon-werkgeluk en Kerstgeluk). Daarnaast wordt tijdens diverse bijeenkomsten en gelegenheden van de aangesloten partners aandacht gevraagd voor het op de kaart zetten van Veenendaal door middel van de kernwaarden van #ditisVeenendaal: Comfortabel, Ondernemend en Verbindend.