G
Terug
I.c.3. Uitvoering acties acquisitieplan.

Planning (indicator)
Planning (toelichting)
Betreft een continu proces en het loopt volgens plan.
Inhoud (indicator)
G
Inhoud (toelichting)
Hieronder een toelichting van diverse actielijnen uit het acquisitieplan:
- De landelijke campagne via LinkedIn, gericht op het aantrekken van ICT-bedrijven, is in het eerste kwartaal afgerond;
- Er is opdracht gegeven tot het maken van een nieuwe promotiefilm om zo ICT-vestigingen binnen de binnenstad nog meer onder de aandacht te brengen. Deze wordt ingezet in de vervolgcampagne ICT/binnenstad;
- Op de website www.ditisveenendaal.nl zijn contactgegevens van de gemeente geplaatst om zo beter zichtbaar en vindbaar te zijn;
- De accountmanager Economie heeft veel bedrijven bezocht met als doel verbinding te maken met het bedrijfsleven en het oppakken van signalen over wat er speelt onder de bedrijven;
- Winkelstad Veenendaal is in samenwerking met de gemeente gestart met de campagne Pak je Plek. Deze wordt geplaatst op de website www.winkelstadveenendaal.nl.