Planning (indicator)

G

Planning (toelichting)

De recente positieve resultaten geven geen aanleiding om al in 2022 opnieuw een klanttevredenheidsonderzoek uit te laten voeren. 

Inhoud (indicator)

G

Inhoud (toelichting)

Van 1 november tot en met 6 december 2021 heeft een klanttevredenheidsonderzoek plaatsgevonden voor balie en telefonie. In februari 2022 is de rapportage opgesteld. De uitkomsten zijn positief: 8,2 voor telefonie (8,1 in 2017) en een 8,8 voor de balies (8,7 in 2020). Een uitgebreider terugkoppeling volgt in het tweede kwartaal van dit jaar. De ontvangen verbeteradviezen zijn beperkt en reeds opgepakt.

* 90,4% van de klanten is positief over het maken van een afspraak;
* 92,1% van de klanten is tevreden over de openingstijden, waarbij 82,7% tevreden is over de openstelling op donderdagavond;
* Sinds oktober 2021 wordt gebruik gemaakt van de betaalautomaat in de publiekshal en vindt geen contante betaling aan de balies meer plaats. Klanten waardeerden het gebruik van de betaalautomaat met een 8,5.

Aan het klanttevredenheidsonderzoek hebben 300 respondenten meegewerkt.